Bardzo modnym trendem na ten rok i kolejne lata jest miasto. Obecnie silne tendencje do osiedlania się w miastach i porzucania sielskiego życia na wsi lub w mniejszych miastach kosztem wielkich aglomeracji. To tak mocna tendencja, że ma swoje odzwierciedlenie w wykończeniu i wyposażeniu wnętrz.
Jak uzyskać taki efekt?
Plakaty ruchliwego miasta powieszone na ścianach, czy wydruki na szkle w miejscach narażonych na wodę to znany zabieg. Teraz producenci wprowadzają graficzne płytki do kolekcji glazury oraz dekory z nadrukowanymi wieżowcami. Jako przykład warto podać kolekcję Urban Roca. Seria ceramiki nadrukowana jest motywami z różnych miast świata: Shanghai, London, Rio, New York, czy Barcelona.
Firma Cersanit zaproponowała na ten sezon kolekcję glazury o nazwie City. Coraz częściej w stylach wnętrzarskich stosuje się określenie „miejski” dla wnętrz chłodnych, minimalistycznych, industrialnych, ale z elementami „smart” oraz skandynawskiego designu.
„Smart” to mądre rozwiązania od inteligentnego zarządzania domem po wykorzystanie mebli, które mają wiele wygodnych zastosowań w jednej bryle. Co ważne meble te są z pozoru bardzo proste i surowe.
Comments are closed.