#Jesteśmy odpowiedzialni

Strona główna » #Jesteśmy odpowiedzialni
176 wyświetleń400 słów2 lipca 2020czas czytania 2.1 minut

Szanowni Klienci,

Pragniemy Państwu przekazać aktualne informacje dotyczące organizacji naszej pracy. Prosimy o zapoznanie się z nimi. Dziękujemy, że jesteście Państwo z nami!

  1. W ramach przeprowadzonej ankiety nasi pracownicy opowiedzieli się w 70%, za łączeniem pracy zdalnej z pracą w biurze. W związku z powyższym właśnie tak zorganizowaliśmy pracę naszej firmy by umożliwić zespołowi pracę nad projektami
    i wycenami w domu oraz pracę w biurze na czas wyborów materiałów oraz przedstawianie oferty Klientom, którzy chcieliby spotkać się osobiście. Zatem z jednej strony utrzymaliśmy możliwość spotkań on-line, z drugiej zapewniliśmy bezpieczeństwo spotkań osobistych w naszych biurach.
  2. Wprowadziliśmy zmiany w zakresie organizacji i funkcjonowania naszego biura stosując się zarówno do wytycznych sanitarnych jak i do wygodnej organizacji – zarówno spotkań jak i pracy z biurze. A mianowicie spotkania odbywają się obecnie w oddzielnych salach, co ogranicza kontakt pracowników poruszających się po biurze, z Klientami. Na stołach znajdują się bezpieczne półprzegrody. Nasi pracownicy poruszają się po biurze podczas spotkania z Państwem w przyłbicach ochronnych. Ponieważ noszenie maseczki przez 8 godzin byłoby uciążliwe, pozostali pracownicy pracujący w strefie architekta i w dziale realizacji, są od siebie odgrodzeni pełnymi przegrodami, zainstalowanymi pomiędzy stanowiskami pracy. Państwa prosimy o stosowanie przyłbic lub maseczek na okres przechodzenia po pozostałych częściach biura na wzorcowni lub do toalety. Dziękujemy za wyrozumiałość i dbanie o nasze wspólne zdrowie.
  3. Wznowiliśmy obsługę recepcji w godzinach 9.30-17.30. Dzięki temu możemy także zaproponować Państwu ciepłe lub zimne napoje. A chcąc zapewnić bezpieczne warunki w miejscu o największym „przepływie” osób, używamy stojący w recepcji strumieniowy sterylizator powietrza.
  4. W ostatnim czasie na realizacjach miewamy sporadycznie opóźnienia związane
    z dostawą pojedynczych produktów. Wynika to z przerwanych łańcuchów dostaw.
    W takich przypadkach wydajemy lokal i w czasie najszybszym po dostawie brakującego elementu, umawiamy montaż. Wszystko odbywa się sprawnie.

Jesteśmy pełni nadziei, że wkrótce uporamy się z pandemią. Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość. My również trzymamy za Państwa kciuki i życzymy aby wszelkie kwestie zawodowa i rodzinne szybko się unormowały.

Z wyrazami szacunku,

Anna Sadowska-Wójcik
Prezes Zarządu
oraz
cały #UPKteam

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Oceń artykuł

powiązane artykuły

  • Armatura Grohe czy Hansgrohe

    Projektowanie wnętrz wiąże się z wyborami i przemyślanym zestawieniem materiałów. W przypadku takich pomieszczeń jak

    czytaj więcej
  • Płytki łazienkowe Paradyż – dlaczego warto je wybrać?

    Łazienka to jedno z najczęściej używanych pomieszczeń w mieszkaniu czy domu. Projektowanie wnętrz - tu

    czytaj więcej